Entri Terhangat

Saturday, April 23, 2011

Sebelum Wisel: Misi Menghambat Spurs


Jika kemenangan dicapai malam ini Liverpool akan merapatkan jurang mata dengan Spurs ditangga ke-5. Walaubagaimanapun Spurs masih lagi kurang 2 perlawanan. Bagi perlawanan Spurs juga tidak kurang hebatnya dengan perlawanan berdepan Chelsea dan Manchester City. Manakala Spurs akan bertandang ke Anfield pada 15 Mei untuk perlawanan ke-2 terakhir liga.

Martin Kelly, Glen Johnson, Fabio Aurelio dan Daniel Agger masing-masing masih lagi diulit kecederaan. Untuk sekian kalinya King Kenny menaruh kepercayaan untuk meletakkan John Flanagan dan Jack Robinson mengisi kekosongan yang ditinggalkan senior mereka. Jamie Carragher masih lagi diragui kecergasannya dan kemungkinan Danny Wilson akan mengisi posisi Jamie Carragher.

Andy Carroll juga belum dapat dipastikan samada akan diturunkan pada perlawanan malam ini kerana mengalami kecederaan ketika melayan karenah team kanak-kanak ribena tempoh hari. Apa yang pasti 2 pemain kereta kebal yang comel lotey, Lucas dan Spearing sedia menghambat mana-mana penyerang Birmingham malam nanti.

walk on. ynwa.

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger