Entri Terhangat

Saturday, February 27, 2010

Sebelum Wisel: Sam Boroi Si Pembuli

Rafa Benitez akan membawa anak buahnya untuk menentang individu yang sering membulinya di Media-media massa di Britain(gambar seperti diatas), dia lebih dikenali sebagai Sam Boroi.
Sam Boroi telah menyalahkan The Reds kerana merosakkan masa depan pemainnya ketika ini iaitu El-Hadji Diouf ketika berkhidmat bersama The Reds. Apa-ape je lah Sam Boroi, Kalau ko pandai sangat ko bentuk la si Diouf tu.

Untuk perlawanan malam ini khidmat tukang paku kita, Martin Skrtel tidak dapat digunakan kerana Skrtel terlebih dahulu dipaku ketika menentang Unirea dan menyebabkan tulang metatarsalnya patah, dan mengambil masa yang lama untuk pulih. Harap Skrtel cepat sembuh dan boleh beraksi untuk pasukan kebangsaannya Slovakia di Piala Dunia nanti.

Ketiadaan Skrtel menambah pening Benitez untuk startegi dibahagian pertahanan memandangkan Kyrgiakos masih digantung 1 lagi perlawanan, dengan ini dilihat Carragher akan kembali mengisi posisi bek tengah, posisi bek kanan lebih kepada pilihan pemain muda, samaada mahukan Martin Kelly ataupun Stephen Darby memandangkan Phillip Degen masih dibelenggu kecederaan.

Kapitan Gerrard menyeru rakan sepasukan untuk mengekalkan tempo menyerang ketika menentang Unirea tempoh hari yang mana jaringan sebanyak tiga gol tersebut adalah yang pertama sejak The Reds membenam Hull City dengan jaringan 6-1 pada 26 September 2009 yang lalu, sejak itu The Reds ketandusan untuk menjaringkan gol dengan jumlah yang banyak.

Diharapkan The Reds akan berhasil mendapatkan kemenangan keatas Blackburn pada malam ini. Kerana The Reds tidak boleh lagi keciciran mata kerana pasukan seperti City, Villa dan Spurs telah kembali menemui rentak mereka. Mesti Menang Weiiii!!!!

YNWA


1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger