Entri Terhangat

Sunday, April 17, 2011

Sebelum Wisel: Menentang Skuad Muda lagi Merbahaya

Ada yang tak kena dengan Emirates Stadium nie. Apa yang tak kenanya? Yang tak kenanya adalah keputusan perlawanan apabila Liverpool bertandang ke kubu baru The Gunners nie. Sejak awal pendudukan rejim wenger di stadium ini Liverpool masih gagal membawa pulang tiga mata penuh.

Mampukah King Kenny memecahkan kebuntuan ini. Rafa Benitez pun tiada jawapan kepada permasalahan nie. Membawa harapan besar untuk beraksi dalam saingan europa musim depan, perlawanan menentang Arsenal sememangnya wajib dimenangi, walaupun hakikatnya akan memberikan laluan selesa kepada Scum untuk meraih gelaran ke-19 mereka (tangan didada, mata keatas, lidah terjelir).

Bagi perlawanan lewat malam nanti, John Flanagan pasti akan diberikan kepercayaan sepenuhnya oleh King Kenny untuk mengawal selia bahagian pertahanan kanan. Mungkin ini semua makanan Flanagan memandangkan lawannya semuanya sebaya dengannya tidak sama seperti menentang City tempoh hari.

Andy Carroll pastinya mahu menambah koleksi golnya ketika menentang Arsenal, serta menambah koleksi golnya bagi musim ini. Suarez pastinya tidak sabar menentang Arsenal walaupun pernah bersemuka pasukan yang sama dalam saingan Liga Juara-juara ketika masih bersama Ajax.

Apa yang pasti Majlis memperingati Hillsborough harus dilabuhkan tirainya dengan kemenangan ke atas Arsenal malam ini.

Walk On.ynwa

2 comments:

  1. Meriam gunners pasti tersumbat malam ni..hehehe

    ReplyDelete
  2. hehe..hrp2 leh la menang mlm nie..xleh kalah lg dh..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger