Entri Terhangat

Sunday, April 17, 2011

Wisel Penamat: Terbaik dari Jay, John, Jack dan Jonjo

Drama Swasta berlaku di Ashburton Grove aka Emirates Stadium dengan 2 penalti dihadiahkan pengadil dalam tempoh 3 minit terakhir perlawanan. Van Persie menyempurnakan penalti pada minit ke-96 manakala Kuyt menyempurnakan penalti pada minit ke-111. Tetapi pengadil menghadiahkan penalti kepada Liverpool pada minit ke-98.

Pujian harus diberikan kepada pemain muda seperti Jay Spearing, John Flanagan, Jack Robinson dan Jonjo Shelvey kerana dapat mengimbangi perlawanan setelah Liverpool kehilangan Fabio Aurelio, Jamie Carragher dan Andy Carroll. 4'J' untuk masa depan Liverpool.

Perlawanan yang lebih didominasi oleh Pasukan Pak Weng yang cukup bersungguh untuk memecahkan benteng Liverpool tetapi John Flanagan dan Jack Robinson cukup tenang menangkis serangan yang dimulakan oleh pemain sayap Pak Weng.

Luis Suarez memiliki deretan peluang, tetapi gagal disudahkan dengan cara yang sepatutnya. Walau apa pun, perlawanan ini memang mendebarkan. Pengadil juga mengalami tekanan yang cukup tinggi untuk mengadili perlawanan ini.

Dengan baki 5 perlawanan dengan 3 perlawanan di Anfield dan 2 digelanggang lawan diharapkan dapat mengutip mata yang semaksimum mungkin untuk mencapai target untuk beraksi di Liga Europa musim depan.

Walk On.ynwa

3 comments:

  1. glad to see our youngster played by Kenny..Flanagan had a bright future..same as spearing, jack and shelvey..they just need a chance and more games...YNWA

    ReplyDelete
  2. bring it on..kejar2 tempat ke-4 terus hehe :P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger