Entri Terhangat

Monday, January 31, 2011

Perpindahan : Torres ke Chelsea, Suarez dan Carroll Reds yang Baru

Selamat Jalan dan Selamat Maju Jaya. Interview pertama dengan Chelsea bunyinya amat menyakitkan hati. Tak mengapa, Kita mendapat pengganti yang sepadan dan mungkin lebih baik daripada Torres. Apapun Torres terima kasih atas segalanya. Jaga Ollala Dominguez kau baik-baik. Jangan Terry sapu lak lepas nie.

This is New Liverpool Number 7. Setelah lama dibiarkan kosong jersi nombor keramat ini. Akhirnya Luis Suarez telah memenuhi kriteria untuk menjadi seorang pemain no.7 Liverpool. Datang dengan harga yang jauh lebih murah dari harga marketnya. Ianya merupakan pelaburan yang berbaloi untuk kita. Bagi Suarez, selamat datang, kenal apa itu erti setia dan penghargaan penyokong kepada anda.

Akhirnya kita kembali memiliki penyerang berdarah Inggeris setelah kali terakhir Michael Owen. Andy Carroll akan menyarung Jersi bekas pujaan anfield iaitu Fernando Torres. No.9. Sungguh besar bebanan yang akan ditampung Carroll. Apapun tiada yang mustahil. Carroll masih muda dan berpotensi besar. Semestinya dia akan membuatkan kita akan melupakan siapa pemegang jersi No.9 sebelumnya.

walk on.ynwa

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger