Entri Terhangat

Wednesday, February 16, 2011

Sebelum Wisel: King Kenny Buat Kejutan Lagi


King Kenny sekali lagi membuat kejutan bermakna untuk semua peminat Liverpool dengan menyenaraikan 4 orang pemain muda yang beraksi cemerlang membenam Southend FC 9-0 tempoh hari. Raheem Sterling, Jack Robinson, John Flanagan dan Conor Coady mendapat mandat istimewa dari King Kenny merebut tempat dalam kesebelasan utama dalam saingan Liga Europa.

King Kenny berkata pemilihan mereka berempat adalah kerana mereka menampilkan kualiti yang diinginkannya dan mereka melakukannya dengan cukup baik jika hendak dibanding dengan usia mereka. Jika semua perancangan berjalan lancar mereka semua akan merasa aksi diperingkat eropah pada perlawanan menentang Prague nanti.

Terbang ke Sparta Prague, King Kenny terlepas khidmat, Stevie G dan Agger yang masih belum cergas, Poulsen menanti kelahiran cahayamatanya manakala Luis Suarez tidak layak beraksi kerana sudah beraksi sebelum ini bersama Ajax Amsterdam.

Walaubagaimanapun, King Kenny mendapat semula khidmat Joe Cole, yang kembali pulih dari kecederaannya dan Andy Carroll turut serta dalam skuad ke Sparta Prague, walaubagaimanapun belum pasti samaada Carroll akan diturunkan atau dia hanya sekadar menjadi pemain sokongan dalam tempoh latihan disana.

Ini perlawanan pertama King Kenny bagi saingan eropah, tetapi King Kenny cukup masak dengan saingan eropah, tiada yang mustahil untuk kita mencari bekalan selesa di Sparta sebelum membuat perhitungan semula di Anfield pada 24 Februari nanti.

walk on. ynwa

1 comment:

  1. Tak saba nak tgk mereka beraksi pagi ni..masuk pagi ni dah 3 kali berjaga pagi..+ UCL punyer match..adoi..pedih mataku..common the reds!! Nak sgt tgk Raheem diberikan peluang berkasi even as a substitute..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger