Entri Terhangat

Monday, June 13, 2011

Desas Desus: Comolli intai pemain La Liga


Damien Comolli semakin ligat mencari pemain potensi untuk King Kenny, dilaporkan Comolli kini sedang melakukan risikan untuk mendapatkan beberapa pemain La liga yang berpotensi tinggi untuk direkrutkan menjadi pahlawan merah merseyside.

Fernando Gago, Juan Mata, Diego Perotti, Ever Banega, Santi Cazorla antara nama yang diminta King Kenny supaya Comolli memantau situasi semasa pemain-pemain tersebut. Masing-masing merupakan pemain berpotensi bagi kelab masing-masing cuma Fernando Gago yang tenggelam di Real Madrid kerana kebanjiran pemain Jerman disana seperti Sami Khedira dan Mesut Ozil.

Juan Mata dan Ever Banega seperti kita semua sedia maklum merupakan pemain yang digilai oleh bekas pengurus Liverpool dahalu, Rafa Benitez. Diego Perotti juga sejak awal januari sudah cuba dirisik Comolli, walaubagaimanapun situasi Perotti masih samar kerana Kenny Dalglish dilihat lebih mahukan khidmat Stewart Downing bagi sayap kiri.

Santi Cazorla, lipas kudung Villareal ini merupakan sasaran terbaru Dalglish, difahamkan bahawa Pepe Reina telah mencadangkan nama Santi Cazorla kepada Kenny Dalglish. Walaubagaimanapun Cazorla memiliki klausa 28 juta sekiranya King Kenny mahukannya, walupun Comolli telah membuat pengkiraan yang nilai sebenar Cazorla sekitar 18 juta.

walk on.ynwa

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger