Entri Terhangat

Wednesday, August 24, 2011

Wisel Penamat: Suarez Superb


Sangkaan aku yang King Kenny akan menurunkan barisan kedua ternyata meleset. Reina, Suarez, Henderson, Charlie Adam dan Raul Meireles memulakan perlawanan. Tetapi empat tonggak pertahanan di rehatkan dan digantikan oleh Flanagan, Skrtel, Wilson dan Robinson.

Secara keseluruhan perlawanan didominasi Liverpool dengan perlawanan yang menyaksikan banyak hantaran pendek dilakukan berbanding perlawanan sebelum ini. Cuma hantaran lintang kepada Carroll agak bersimpang siur dari Henderson dan Downing.

Suarez menjadi watak penting bagi kemenangan kali ini dengan menledak 1 gol dan mencipta dua peluang gol bagi Maxi dan Carroll. Adakah Liverpool bergantung harap sepenuhnya kepada Suarez? Sebenarnya tidak, Charlie Adam dan Spearing berganding dengan cukup baik dan melakukan beberapa hantaran tepat kepada Suarez yang bijak mencari ruang kosong bagi mencipta peluang.

Secara keseluruhan, King Kenny dilihat menggunakan perlawanan ini bagi melihat keberkesanan pemain-pemain barunya dan melakukan eksperimen baru dengan mencuba gandingan yang baru pertama kali dilihat seperti Adam dan Spearing serta Skrtel dan Wilson.

walk on.ynwa

3 comments:

  1. sape kata tanpa steve g kita x leh mng???

    ReplyDelete
  2. sekali lagi...gol carrol mengunakan kaki dan bukanya kepala... apa maksudnya tu?

    ReplyDelete
  3. carrol lebih bgs klu dpt bola setup untuk rembatan..

    atau

    winger blum dpt lg style crossing yg terbaik untuk carroll

    atau

    carroll bkn penjaring gol yg mengharapkan gol dari tandukan sahaja..tetapi melalui rembatan pun dia mampu..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger