Entri Terhangat

Tuesday, November 10, 2009

Benitez: 3 Minggu Tanpa Torres

Rafa Benitez mengesahkan bahawa pemain kesayangannya Fernando Torres akan direhatkan selama 3 Minggu bagi membolehkan Torres menjalani rawatan pemulihan bagi kecederaan pangkal pehanya.

Torres tidak diturun ketika menentang Birmingham kerana dia telah lebih awal memberitahu kepada Benitez ketidaksediaannya untuk beraksi kerana dia sendiri meragui kemampuannya untuk beraksi ketika itu.

Torres yang sebelum ini terpaksa mengambil ubat penahan sakit ketika menentang ManSHITer, Fulham dan Lyon dan mengambil keputusan tidak beraksi kelmarin, menyebabkan Liverpool hanya mampu mengutip 1 mata.

Torres telah pergi ke Valencia minggu lalu untuk berjumpa Pakar Perubatannya dan dia telah dinasihatkan untuk berehat dari bermain sebarang perlawanan untuk tempoh 3 minggu. Rafa Benitez terpaksa akur dengan kehendak pakar perubatan tersebut demi kebaikan pasukan untuk jangka masa panjang.

Bagaimanapun Benitez berharap ada perkembangan positif akan diterimanya sebelum pertemuan di Anfield dengan berdepan kelab kaya-raya, Manchester City pada 21hb dan perlawanan hidup mati menentang Debrecen di tempat lawan.

YNWA

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger