Entri Terhangat

Sunday, November 8, 2009

Tom Hicks : Bintang Liverpool Bukan Untuk di Jual

Pemilik bersama Liverpool, Tom Hicks menegaskan tidak akan ada seorang pun Bintang Liverpool akan dijual meskipun Liverpool gagal melangkah ke pusingan kalah mati Champions League, ataupun gagal untuk melayakkan diri untuk kempen musim hadapan.

Dengan kewangan Liverpool yang tidak menentu, pemain seperti Steven Gerrard, Fernando Torres, Javier Mascherano, Yossi Benayoun dikaitkan dengan beberapa kelab besar yang menjanjikan jaminan aksi bagi pertandingan tertinggi di Eropah itu.

Tetapi Tom Hicks menyangkal semua spekulasi tersebut dan menegaskan semua pemain utama Liverpool tidak akan kemana-mana kerana mereka semua sudah memeterai kontrak sehingga 2014.

Tom Hicks memberitahu, dia dan rakan sepemilikannya George Gillet sedang berusaha keras mencari pelaburan luar yang bersesuai untuk Liverpool, serta mencari rakan kongsi yang berkualiti tinggi katanya sambil menjadikan kerjasama antara Adidas dan Standard Chartered sebagai hasil usaha mereka berdua.

Ulasan: Ye ke Adidas dan Standard Chartered hasil usaha diorang? Setahu aku la kan Christian Purslow yang berkerja keras dapatkan tajaan. Diorang duk goyang kaki je.... tau cukup bulan joli kt Vegas...Cepat-cepat la berambus YANKS!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger