Entri Terhangat

Wednesday, January 20, 2010

Sebelum Wisel: Bangkitlah The Reds

Marilah kita bersama-sama berjaga untuk menyokong pasukan kesayangan kita. Tunjukkanlah sokongan tanpa berbelah bagi walaupun dalam keadaan susah dan senang. Persetankan apa sahaja kutukan dari fans kelab lain yang memang cukup suka apabila Liverpool dirundum malang.

Menentang calon favourite untuk slot Champions League musim hadapan 'The LilyWhite' Spurs di Anfield mungkin tugasan yang cukup getir Benitez untuk memenangi semula hati The Kop. Rafa dalam pada itu memohon The Kop untuk memberikan sokongan padu kepada para pemain dalam perlawanan ini.

Dalam perkembangan lain George Gillet, pemilik bersama Yanks buat sekian kalinya menyatakan sokongan padunya kepada Rafa, dan tiada sebab untuknya memecat Benitez buat masa ini. Walaupun ura-ura menyatakan Guus Hiddink akan tiba ke Anfield bila-bila masa sahaja.

Dalam perlawanan ini Rafa Benitez mungkin mengharapkan sedikit Ihsan dari dua orang bekas anak didiknya iaitu Peter Crouch dan Robbie Keane. Dua pemain yang agak lambat untuk menyinar dan pergi meninggalkan Liverpool pada tika yang kurang sesuai. Jika mereka berdua masih ada, Rafa tidak akan runsing tentang masalah memilih pengganti Torres ketika ini.

Walauapapun, perlawanan ini amat penting untuk dimenangi, sekiranya kemenangan tercipta, The Reds hanya dibezakan 1 mata dengan Spurs di tangga ke-4 ketika ini. Sama-sama saksikannya, Jam 4.00 pagi siaran lansung Astro Channel 812.. Watch It!!!

YNWA


1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger