Entri Terhangat

Wednesday, January 12, 2011

Sebelum Wisel: Kenny mahu Torres Mula meledak

Kenny Dalglish sudah memulakan motivasinya kepada semua pemain menjelang pertemuan Liga Perdana menentang Blackpool di Bloomfield. Tidak ketinggalan kepada penyerang utama kita Fernando Torres. Torres masih lagi mencari rentak untuk menggegar jaring setelah pulih dari pembedahan pada awal musim yang lalu.

Menentang Blackpool yang mana merupakan perlawanan pertama King Kenny, pastinya dia mahukan Torres menghadiahkannya setidak-tidaknya satu gol. Dengan ketiadaan Steven Gerrard, King Kenny pasti akan melakukan beberapa eksperimen keatas kesebelasan utama nanti.

Kemungkinan Martin Kelly akan menjadi King Kenny mengisi slot pertahanan kanan dan mungkin ada sedikit masalah di pertahanan kiri kerana Aurelio seperti biasa tidak boleh bermain lebih dari satu perlawanan.

Barisan tengah mungkin akan menyaksikan Christian Poulsen turun beraksi memandangkan ketiadaan Gerrard, dan kehadiran Poulsen diharap dapat membantu Lucas memperkuatkan barisan tengah memandangkan Meireles mungkin akan bermain di sayap kanan.

Apapun, perlawanan ini diharapkan akan menghasilkan keputusan yang positif dan penambahbaikan hendaknya.

walk on. ynwa

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger