Entri Terhangat

Friday, April 1, 2011

Berita Ringkas: Rangkuman

1. Liverpool seri tanpa jaringan di Anfield ketika menentang Braga untuk timbal balik perlawanan Piala Europa. Liverpool mengakhiran musim ini sekali lagi tanpa sebarang kejuaraan. Tak mengapa cuba lagi musim hadapan.

2. Lucas Leiva bergelar bapa untuk pertama kalinya. Mendapat anak lelaki yang diberikan nama Pedro, selamat melihat dunia ketika dilahirkan di Hospital Liverpool dan menjadikan Pedro adalah seorang Scouser berdarah Brazil.

3. Andy Carroll melakukan debut penuh ketika menentang menentang Sunderland untuk membentuk gandingan ampuh bersama Luis Suarez dengan membawa kemenangan 2-0. Kemenangan ini merapatkan jurang mata dengan Tottenham di tangga ke-5 dengan 4 mata terpisah.

4. Kenny Dalglish sudah sedia untuk mendapatkan pemain targetnya untuk perpindahan januari antara yang menarik minat Dalglish adalah, Ashley Young, Charlie Adam, Matt Jarvis, Ola Toivonen, Leighton Baines dan Jose Enrique.

5. Andy Carroll menjaringkan gol pertamanya untuk England, hanya pada capnya yang ke-2 ketika perlawanan persahabatan menentang Ghana.

6. Lucas Leiva menandatangani kontrak baru bagi membolehkan beliau kekal di Anfield sehingga 2015. Langkah bijak oleh Damien Comolli untuk memastikan aset berharga Liverpool dan Brazil itu kekal selama yang mungkin.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger